RSS 2.0

stressigt!


tjotjo!
idag i skolan var det rätt chill. kanske för att jag är dötrött! igårkväll var jag ute på en promenad med pernilla och hennes hund cessan. promenaden tog 2 timmar och jag tror att jag har berättat hela mitt liv för henne nu :S haha. imorron har jag so-prov, matteläxa, engelskaläxa och pianoläxa! hur ska jag hinna med allt? plus att jag ska fixa en överraskning till sötnosarna elin och frida eftersom de fyller år imorron ! :D <33 det ska bli jättekul! jag kan inte säga vad överraskningen är för de kanske läser det här (a) men ni får se bilder imorron, det looovar jag ! :) nu måste jag sätta igång att tränatränaträna på so-prov om antikens grekland -.-
muchos besos!
/mickan


Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch vad många läxor du har.

aja, hoppas det går väl på so ' n (:

2008-11-27 @ 19:23:34

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback