RSS 2.0

normal day, as usual

hallo, idag har jag vart i skola!!!!! woow, sån himla stor nyhet! *NOT*. jag fick ett nytt passerkort idag för mitt gamla funkade inte :( men det nya var mkt snyggare tycker jag. det var grått med gröna kanter och det gamla var bara grönt. hihi (a) efter skolan stack jag till syrran och hämtade henne och sedan stack båda hem. när jag kom hem så åt jag en risifrutti som lite mellis. haha, det är jättegott och jag tog blåbärssmak ;) sen gjorde jag engelska läxan som vi alltid får en dag före den ska lämnas in :o lite konstigt! men det är bara att skriva 5 meningar med de orden man inte fattade. inte så svårt och jag förstod ju nästan alla... *STOLT*  :D hare good-good!
/mickan™

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Sv: Åh tacktack! :)

Din header var med snygg.

2008-11-05 @ 20:45:51
URL:
Postat av: mickan

tack tack och varsågood :)

2008-11-06 @ 14:30:01
Postat av: ssaruus @

omg mickan, fett fin blogg du har gjort! haha, behöver din hjälp för att fixa min blogg som jag har tillsammans med min kompis!

2008-11-08 @ 13:14:25
URL:
Postat av: mickan

tack sara ! jag ska försöka hjälpa er så gott jag kan :)

2008-11-08 @ 13:31:22

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback