RSS 2.0

ja du, vad ska man skriva?

tjuu alla sköna där ute.
träningen gick goodi-goodi faktist! jag är stolt att jag klarade av sörvarna riktigt bra idag :) satte nästan alla på raken :P
imorron ska vi spela upp en pjäs i klassen om antikens grekland -.- jag ska vara en gud som heter typ Dionysos :S en kille! jag ska ha bomull som skägg :) det blir kanska roligt om man tänker efter, men rätt så pinsamt. vi får se hur det går, men det berättar jag imorron ! jag är inte synsk tyvärr. men nu ska jag sluta för jag vill inte skriva för långt, det blir bara tråkigt att läsa då.  bättre ofta än för långt. love love,
/mickan ♥

Kommentarer
Postat av: K.Å

Hehe, jag med! :D

2008-11-13 @ 21:14:17
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback