RSS 2.0

27 juni; fredag

tjaabba :) igår kom ju mormor och mofar från spanien hit. vi la oss runt 00.30. när de kom så skrek de spaaaaanieen (fast på spanska) eftersom de hade vunnit i fotboll :D jag tror att de vinner allt, fast tyskland är bra... aja, jag vaknade runt halv 11 och gick ner och åt frukost som vanligt. jag kollade på tv men INTE nanny ser dej! hahha. sen väckte syrran och jag morfar som sov djupt, mohahah! ;p lite senare kom annikas kompis junie, och ingen av mina kompisar var hemma
-.- eller inte de jag ringde ;) hon kom iaf och jag höll på med min mobil. jag och pappa har fixat så att jag har tv i mobilen nu :D det är gratis att prova i en månad och eftersom jag har en sony ericsson W910i så har jag 3G ;) jag provade lite att kolla på mtv men shit vad segt det går asså! jag satte mej på lekparkens tak och då fick jag bättre täckning ;D men fortfarande assegt! aja, jag har väl det lite till och om det inte funkar lite bättre snart så stänger jag väl av det. lite senare åt vi lunch. sen gick jag in och körde lite wii, tränade tennis ;) haha, det fukar ju, men det är inte riktigt som att spela på riktigt såklart ;P aja, sen kom mina grannar hanna och ida. vi spelade lite the sims och det gick ju jättebraa... jag och hanna hade "myspys" i ett provrum! hahha, fett knäppt ;P sen drog vi ut lite och chillade. lite senare gick vi in till hanna och ida och kollade på tv. vi kollade på mtv...NEXT! haha, det är jättekul men det var fula killar! ;( thihi. sen gick vi hem och åt middag me mormor och morfar. vi åt fisk me potatis.. det var okej! :P och nu sitter jag väl här och skriver som vanligt vid den här tiden typ. men nu har jag skrivit klart. ska kolla vad de andra gör, tror att de kollar på youtube där nere allihoppa... vi har data i tv så det är stooor skärm! :D
nos vemos!
adios
  /mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback