RSS 2.0

25 juni; onsdag

tjabba :D idag vaknade jag kvart i tio som vanligt typ. syrran och jag var ensama hemma och vi gjorde frukost och gick och kollade på tv lite grann. sen spelade vi kort (vi hade typ inget att göra) . sen gick vi in lite på datan och chattade lite. kl. 13 kom pappa hem och gjorde lunch. vi åt blodpudding och det gillar jag faktist (a) sen åkte syrran til doktorn för hon skulle typ kolla sin fot. den mår inte så bra ;) medans de var borta så var jag ute och hoppade lite hoppreo´p och tränade för tennisen. ska försöka hyra en bana nån dag, nån som vill följa me? (a) sen när de kom hem så satt vi mest vid datan, lite senare gick vi ner och tog lite chokladkaka :D gottigottgott. sen lagade mamma middag tror jag och vi kollade lite på tv, syrran och jag kollade lite på ex-effect på mtv (a) hah, faktist lite taskigt program tycker jag ;p men det är kuul :) sen kom pappa och skulle kolla på sitt action-program som vanligt. jag och syrran gick och satte oss vid datan igen till maten var klar och vi åt nån jättegod röra me potatis till, mumms :'D sedan så bakade jag och syrran faktist brööd! haha, det blev jättegott, jag sitter och äter det nu. och skriver förstås! men nu händer det inte så mkt utan att jag sitter här och skriver och är inne på pea/msn. men vi ses imorron när jag skriver meer :D
bye bye /mickan

Kommentarer
Postat av: syrran

hehehe, det var kul kul att jag vann ett par gånger på kort (a) men du vann oxå. brödet vi bakade var fett gott!! xD

2008-06-25 @ 20:31:27

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback