RSS 2.0

23 juni; måndag

tjabba. jag vaknade av att hanna pratade i sömnen! haha, hon bah: bartoon, inte garderob! och hon sa det högt! hahha, annika och jag garvade ihjäl oss och efter ett litet tag så vaknade hon oxå. vi gick upp och åt frukost och spelade the sims ; ) vi gjorde oss själva och jag blev lebb med hanna :S sen blev vi vampyrer för att nån bet mej i nacken :O det var jättekonstigt.
sen kom hannas morfar och hämtade henne för att hon skulle till landet. annika och jag spelade vidare. vi spelade heeeela tiden, och sen var det lunch. vi åt lassange - mums! (a)
sen plingade grannen på och frågade om vi ville ha lite te och tårta, det kan man ju inte säga nej till (a) så vi gick över. de hade bakat tårtan själva och det var jordgubb och daim tårta, den var good :D vi spelade lite spel (typ) och sen gick jag hem, annika var kvar en liten stund till.
jag gick in på datan och skrev i min blogg från igår, för jag hann inte igår ;p jag var inne lite på pea (mickaan@) och msn, chattade lite me kompisar och så, sen kom annika och vi körde the sims igeen! -.- hahah, det är faktist kuul, alla borde prova det! sen gick mamma och pappa på en promenad men vi ville inte följa me så vi stannade hemma.
när de kom hem så satt vi fortfarande vid datan, sen fick vi inte mer! :(
aja, vi gick ner och åt middag (fiskpinnar) och sen kollade vi på tv. en deckarfilm, jättebraa! :D och nu sitter jag här och skriver. haha, som vanligt, jag är jättetrött för att hanna sparkade mej i sömnen så det var lite svårt att sova! (a) så att jag ska väl gå och lägga mej snart, kl. är snart 23. - natti natti (a) 
Cs /mickan

kul kul


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback