RSS 2.0

20 juni; fredag (midsommar)

hejluu. idag var jag tvungen att vakna kvar i 10 eftersom vi skulle iväg till midsommar firande. jag och familjen skulle iväg med två andra familjer till härsby gård. jag åt frukost och gjorde mej i ordning och kl. halv tolv så åkte vi allihoppa i tre bilar. när vi var framme så hittade vi en plats att sitta på.
sen sprang vi alla och kollade på när de reste upp stången. sedan åt vi lite lunch och gick runt lite sen där på gården, den är inte alls stor, men det får plats med en maaaassa folk!! jag träffade min bäästis shadde, hon hade jättefina kläder på sej, älskar hennes tröja! jag och syrran gick och kastade lite pil (a) det är ju jättesvårt!? jag fick iaf bara 7 p. och syrran 11p.!! sen fikade vi lite och jag träffade väääärldens sötaste hund asså! det var en golden retriver unge som bara var 4 månader. ursöt! den hette Atlas <3
kl. typ 15 eller nåt så åkte vi hem. vi åt efterrätt på grannens tomt, mamma hade gjort det ; ) hon är bäst! hon hade gjort: chokladkaka, rabarber och smultronpaj, jordgubbar, glass, grädde och saft, MUMMS! efter det så fick jag vara lite barnvakt till två busungar som heter Olivia och Dario. men det gick bra! vi kollade lite på film, (typ bebisfilm -.-)
sen åkte de hem och nu sitter jag här och bloggar, dagen gick snabbt och vi hade tur med vädret fast det är midsommar!! i vanliga fall så brukar det faktist regna! men det gick bra :D nu ska jag gå ner och kolla lite på tv me mammsen och pappsen ;p
glad midsommar! /mickan

midsommarstång ^^

Kommentarer
Postat av: sara

vilken härlig dag!;)

2008-06-21 @ 09:34:19

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback