RSS 2.0

16 juni; måndag

shohoo :D idag har det vart en härlig dag. jag vaknade runt 10 som vanligt. ingen var hemma, mamma och pappa jobbade och syrran va på fritids. jag gick ner och gjorde frukost, sen satte jag mej vid tv:n. jag kollade på nanny ser dej! fanns inte mkt annat ;O när jag hade ätit klart knackade grannarna på och ville att jag skulle komma ut. jag gick me på det och precis när jag kom så började det regna -.- vi gick in till mej istället och spelade lite spel ;p
kl. typ 14.00 skulle de äta och då gjorde jag oxå lite mat. mamma hade gjort färdigt makaroner me köttbullar i kylen så att det var bara att värma. efter kanske 5 min. kom de tillbaka (de äter supersnabbt) och ville komma in. jag satt och kollade på tv, men de fick komma in och kolla me mej :)
efter det var det dags att hämta syrran från fritids. grannarna och jag stack till gärdet och hämtade henne. vi tog me en gammal granne som precis har flyttat. han följde me hem till mej. men typ 150 m. bort från mitt hus började det ösregna och hagla!! vi sprang in i en buske och stannade där några minuter, men det slutade inte så vi sprang till nästa buske ;p haha. några minuter senare orkade vi inte vänta så vi sprang allt va vi hade hem till mej och spelade wii för att bli varma. alla var jätteblöta så vi la en handduk på soffan som man fick sitta på.
när vi hade spelat en stund så skulle grannarna åka till deras landställe. då var det syrran, gamla grannen och jag kvar. vi körde en lång stund till, drack lite cola och åt lite godis :D sen kom pappa hem. han lagade middan och då gick "gamla" grannen hem. och vi åt fisk me ris. det va faktist gott! nu sitter jag här och bloggar. men nu har jag nog skrivit klart, ikväll ska jag väl sitta vid datan och chatta me kompisar. vi ses
stor kraaam <3 /mickan

Kommentarer
Postat av: Susa

Tja!

Jag tycker att din blogg är super bra. Det kommer att bli spännande att läsa om vad du gör på dagarna.

Kram

Susa

2008-06-16 @ 21:12:38
Postat av: Syrran

jaa, ojj vad det hagladde! och vi blev dygnsura xD

2008-06-16 @ 21:19:02
Postat av: mickan

hejsan, tack mamma :p hahha, nu får jag passa mej så att jag inte skriver nåt dumt :D haha

2008-06-16 @ 21:22:28
Postat av: sara

haha, japp! då får du väl akta dej så du inte skriver ngt dumt!;)

2008-06-18 @ 10:50:51
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback