RSS 2.0

15 juni; söndag

helloo :D på morronen vaknade jag runt 10. det va fint väder, vi funderade på att åka till grönan, men det blev inte så -.- istället kom farmor och farfar till oss. vi cyklade till ett fint ställe som heter bergendal och spelade kubb. första rundan vann pappa och jaag såklart. andra rundan så var det farfar och pappa mot mej och syrran. vi förlorade, men inte me mkt ! senare va ja me kompisar, vi va i området och chillade lite. just nu är kl. 21.21 ;p och jag ska väl kolla på nån film när jag har skrivit klart.
skönt me sommarlov ! men man saknar alla kompisar som reser bort. jag åker till spanien och hälsar på mormor och morfar den 22 juli. då kommer jag inte skriva så mkt, kanske några dagar. hoppas att det blir bättre väder så att vi kan åka till grönan nån annan dag ! (;
puss puss /mickan

Kommentarer
Postat av: sara

haha, vilken härlig dag du har haft det. verkligen härlig. men vad synd att inte ni kunde åka till grönan.

2008-06-15 @ 21:49:03
URL:
Postat av: mickan

mm, tycker jag me... hade sett fram emot det ;(

2008-06-15 @ 22:05:16

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback