RSS 2.0

regn igen!

halloo! nu kommer regnet igen! asså vad är det här för sommar ? det ska vara soligt och varmt, jag som hade hoppats på att bli lite brun? (a) åh, kom fram solen! ;) hoppas att det blir bättre tills på torsdag eftersom vi funderar på att åka till grönan nån dag. torsdag eller fredag troligtvis. hoppas, hoppas, hoppas. måste kolla på vädret de här dagarna ;p
jag har så himla boring de här dagarna, typ ingen är ju hemma ! om ca. 2 veckor och lite till (22 juli) åker jag till spanien. ska bli superskönt! de säger att det är runt 35-40 grader där nere! längtar... men nu ska jag sitta lite till framför datan :) hos mej regnar det nu. stackars bruno som sitter ute i regnet, ska nog ta in honom sen (kanin). Cs!
pusshej! /mickan
 klicka på bilden för att förstora ;)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback