RSS 2.0

chillig dag !

tjaabba :) idag var jag me pernilla (ppillan@) vi möttes vid kruthonet. hon hade med sin söta hund. vi gick ner mot ica och chacka lite godis, sedan fortsatte vi ner förbi gärdeskolan, gick igenom edsbergsparken och bort mot badberget :) <3  hon träffa nåra hon kände men inte jag. sen gick vi hem till mej, jag skulle äta lunch och hon skulle lämna hunden sessan till sin mormor så hon gick och gjorde det och jag åt lunch. jag åt pytt-i-panna. typ 20 min. senare kom pernilla tillbaka. vi satt vid datan en stund (pea/msn) och sen stack vi ut ett tag. vi satt på gungorna och snackade som bara den ! typ en halvtimme eller nåt. men sen skulle hon till "the sickhouse" och kolla knät lite grann så jag stack hem och chillade lite vid datan. sen kom mamma och pappa hem. vi skulle på middag hon farmor och farfar. så vi åkte dit. de bor i märsta så det tog typ 20 min. och sen var vi framme.  vi åt ris med nån kycklingröra. jättegott! ;) och nu ska jag ta lite fika, muums ! ;p såå att ni får väl suktas så sticker jag och äter lite nu, ses.
chill chill /mickan

 
 favvobilen som finns hemma hos farmor och farfar ;p hahaha, (driver)

Kommentarer
Postat av: syrran

jaa, kommer ihåg när vi körpe hellikoppter och sen satt du på bilen!!(a):P <3 och jag på moppen(a)<3

2008-07-10 @ 23:36:20
Postat av: nuura

Snygg bil ;)

2008-07-18 @ 22:02:12
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback