RSS 2.0

är i spanien nu :)

hooola a todos! igâr kom jag fram till spanien efter en lââââng resa! först 3 och en halv timme i flyget, sen 3 timmar för att bara vänta pâ bussen och sen 4 timmar i bussen... men allt gick bra förutom att jag spillde halva coolan över mej! det torkade snabbt i hettan. just nu är det runt 40 grader här. vi ska snart gâ och bada i pool som min morbrors flickvän har. jag berättar hur dagen har vart ikväll. hoppas att ni har det  bra i sverige... nu mâste jag fixa mej. adios a todos!
un beso grande
/mickan


Kommentarer
Postat av: Svante

Nu har jag läst. Tydligen varmt hos er. Nu åker vi till Hedemora.

2008-07-23 @ 15:37:06
Postat av: Daddy cool

Använd stor bokstav och kontroll läs (fast det får jag inte säga för mamma).

2008-07-23 @ 21:47:42
URL:
Postat av: Susana

Hola Mickan!. Me gusta mucho tu pagina. Sigue escribiendo lo que haces por los dias, es muy diver leerlo, y asi tendrás un diario (dagbok).

Os echamos de menos, od queremos muchooooooooooooooo.

UN beso

Mamita

2008-07-23 @ 21:51:32
Postat av: Susana

Hola guapa,

acabo de ver el video del maquillaje de ojos, qué chulada!. Vi får träna tillsammans när du kommer hem...

Un beso,

la mami

2008-07-23 @ 22:47:42
Postat av: Anto'

Okeeej, men asså jag kan typ lära dig någon gång om vi ses,asså jag menar med singnaturen på alla mina Inlägg, Hoppas du har det bra i spanien.



Kanske kan ses när du kommer hem <33



2008-07-24 @ 16:37:03
URL:
Postat av: mickan

tack för alla fina inlägg, jag blir jätteglad :) <3

saknar er mammsen och pappsen (farfar med (a)) och jag vill inte skriva me stora bokstäver pappa, det blir fult! men jag ska kontrolläsa om du nu sâ vill det (a) hahah. saknar dej med anto' och vill gäärna träffas när jag kommer hem <3

adios och läs vidare, skicka mânga kommentarer! <3



kraaamar till alla!

2008-07-27 @ 15:04:47
URL:
Postat av: nuura

saknar dej mickan ! <3

2008-08-01 @ 22:58:17
URL:
Postat av: mickan

saknar dej meeest nuura! <33

2008-08-04 @ 16:46:18

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback