RSS 2.0

2 juli; onsdag

tjubaluba ;) idag vaknade jag halv 11, gick ner och åt frukost och kollade på tv. sen satte jag mej vid datan lite och chattade lite ;) lite senare var det mat. (fiskpinnar me potatismos) och sen bestämde vi att vi skulle åka till stinsen en stund. vi kollade lite i intersport, vinn stormarknar, kapphal och sen burgerking.
jag tog en mjukglass me chokladtopping , muums!! syrran och mormor tog oxå en fast syrran tog utan chokladtopping. morfar tog en kaffe. efter "fikat" åkte vi hem. jag ringde en kompis, fast hon skulle bort ;( sen satt jag lite vid datan och lite senare var det dags att äta igeen! jättegott var det, potatissallad me grillad kött, mums igeen! :D efter middan så satt jag och kollade på tv, wimbledon och nadal <3 spelade.  sen kollade jag lite på NEXT på mtv. det är ruuligt!
och nu sitter jag väl här antar jag ;p jag har kollat på lite filmer på youtube, läbbiga när folk bryter armar och ben. asäckligt! aja, ska väl va ute lite, har inte vart ute på hela dan. går ut och kollar på tv i mobilen ^^ :D Cs!
adios campeones!
/mickan

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback