RSS 2.0

1 juli; tisdag

tjaa :) idag vaknade jag runt 10 och åt frulost och kollade på nanny ser dig! hahha, det är ju kuul! :D och under hela dagen har vi bara chillat. vi har spelat spel (morfar, mormor, syrran och jag) och jag vann alla gånger (a) det är faktist sant! sen har jag suttit vid datan, ätit lunch (makaroner i nån god sås)
jag har spelat kort me syrran. ätit middag (kyckling me ris) min syrra har bakat jättegott bröd! hihhi, det var jättegott när det var alldeles nytt och varmt, muums! ;)
sen kollade mammsen, pappsen, syrran och jag på morden i midsumer eller hur det stavas. det var späännande och mormor och morfar var på promenad. (som tur var för mormor) det var en gamling som var mördaren! hahha, trodde att det var en tjej :S
aja, nu sitter jag här och skriver. syrran vill att jag ska köra en vända kort så jag ska väl göra det. sen går jag nog och lägger mej. vi ses! skriver om imorron imorron xD
puss o kram /mickan

Kommentarer
Postat av: Susana

Tjaba!

Jag tycker att din blogg är väldig snygg. Du verkade ha haft roligt vid Avril konserten, kul! hon verkar sjysst och du med.

Jag har hört att hon har bytt stil...stämmer det? vilka är de senaste skvallrerna?

Har du varit på rean? vilka klädder är inne nu? vad gillar du?

Vi hörs/Susana

2008-07-02 @ 19:31:00
Postat av: mickan

hihhi, ska ta reda på det och säger det till dej personligen ;) puss puss /mickan ;p

2008-07-02 @ 22:04:34

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback