RSS 2.0

tja bloggen !

hur mâr ni ? imorse sâ var jag och shoppade. jag köpte tvâ koftor och en t-shirt. ni ser ju själva hur de sâg ut pâ bilderna :) jag har faktist fullt upp här sâ jag har inte sâ mkt tid att skriva. vi gör nât spec. varje dag. idag tillexempel sâ ska vi äta middag hos mammas kusin. de har en kanin som är världens sötaste ! bilder kommer sen.
det är lite konstigt för här i spanien har man en vana att äta otroligt sent ! jag har vaknat varje dag kl. 12 och dâ äter jag frukost. sen äter vi lunch kl. 3 till halv 4. och middan blir kl. 21-22. men till middag sâ äter vi bara nân hamburgare eller nân korv eller nân macka. ingen stor middag. jaa.. ni fâr ha det sâ bra och jag ska försöka blogga sâ ofta jag kan ! puss pâ er.
/mickan

 
 

Kommentarer
Postat av: frida

SKIT SNYGGT! :D

2009-01-08 @ 17:08:26
URL:
Postat av: SANNA

Snyggt:)

2009-01-11 @ 21:39:51
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback