RSS 2.0

sitter här me hanna

hejhej :)
nu sitter jag här med hanna <3 vi ska ta en liten lussebulle var (a)
vet ni, när jag kom hem med min syrra så var hon jättekissnödig och kunde verkligen inte vänta. så jag skulle öppna dörren snabb och då märkte jag att jag hade glömt mina nycklar! så jag ringde till pappa och sa det. han hade ingen bil så han kunde inte komma och öppna. sen ringde jag till mamma, men det skulle ta en timme för henne att komma hem och orka sitta i parken och vänta en timme! men dåå, då ringde vi hanna. vår söta lilla granne :) och då kom hon hem lite tidigare så drog vi hem till henne :D men nu ska vi göra nåt annat, förresten så är lussebullarna klara nu ;) puss o kram!
/mickan o hanna

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback