RSS 2.0

ny header, slagget hos the twins

här har ni den nya headern som ni röstade på :) det var inte jättemånga röster, som var lite synd... men men, det kommer fler tillfällen ;) det ska alltså föreställa att det snart är nyår. det är närmare till julafton men jag valde nyår :) fyverkeri är iaf fint (a)


igår sov jag över hos frida o elin <3  jennie var oxå där ! :) vi gick typ och la oss vid halv två och vaknade vid tio. på kvällen så kollade vi på björn gustavsson dvd:n. den var jättebra och vi garvade och garvade :D sen kollade vi oxå på en video när frida o elin var små, de var jätte gulliga! <3 jag hade jättekul iaf ! har du haft en bra fredag?
/mickan


Kommentarer
Postat av: blomgrens

jätte söt bild!

2008-12-10 @ 16:10:30
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback