RSS 2.0

lucia imorron!

imorron ska jag gå luciatåg på min skola! feeeeeeett pinsamt! jag ska vara tärna och även spela kongus :S (nån slags afrikansk trumma) guuud vad jag är nervös! imorron berättar jag hur det gick.
kläder: vita leggins
             vit lång tröja
             vita strumpor
             glitter i ansiktet
             vitt band runt huvudet.
             ljus i handen
hår:     platta, vitt band runt. kanske lite glitter i håret oxå.

alla kommer titta på mej! jag kommer stå längst ut !



/mickan

Kommentarer
Postat av: matilda

Det kommer gå jätte bra, coh du e ju fett bra på att spela kongotrummor;)<3<3 mz

2008-12-11 @ 20:53:27
Postat av: mickan

hahaha, taack ! <3

2008-12-11 @ 21:25:16
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback