RSS 2.0

ghost week

buhooo. nu är jag tillbaks från en riktigt hemsk spök-dag ! vi började kl. 09.00 och slutade kl. 18.30 !!!! men det var för att vi var på en spökrunda. imorron så börjar vi kl. 12 och slutar vid 14. gå i skolan i endast två timmar verkar faktist lite onödigt tycker jag! vi ska se på skräckfilm hela dan (eller i två timmar). idag på morronen så hade vi en genomgång om spöken och döden. sedan en liten tipsrunda som vi får svaren på imorron. efter lunch såg vi skräckfilm! har någon sett Barnhemmet? om inte så rekomenderar jag den inte för känsliga. den var aaasläskig ! håll på att pissa på mej. eller inte direkt men nästan (a) peace.
/mickan

kolla gärna på trailern på youtube eller sök på bilder på Barnhemmet. det finns en del otäcka bilder :) mohaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, okej, vad handlar den om? :)

2008-12-17 @ 18:21:38
Postat av: mickan

sök på youtube :)

2008-12-18 @ 20:23:14
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback