RSS 2.0

ung08

tjaa, i fredags var jag på ung08 me nora och anna <3 först åkte vi till tekniska högskolan me pendel. och sen så väntade vi på 7 eleven för att mamma skulle hämta ut sin bok som hon har gjort eftersom hon ska bli doktor i kemi. när hon kom tillbaka så åkte vi till slussen för att jag skulle köpa några ballerina skor på rea (a). jag köpte de fast de var lite stora... sen åkte vi till ung08 i kungsträdgården och det var typ fullpackat me folk ! mamma var och kollade i affärer eller vad hon nu gjorde. nora, anna och jag gick runt och kollade lite, det första vi gjorde var en tattuering på halsen  så föreställde ett SL märke ;) hahha, vi tog en stor blå och den är än kvar fast jag har duschat och sovt me den.. sen gick vi runt lite till och samlade på oss en massa pinns. i ett tält så skulle man göra ett litet täst om miljön och se vad man var för gubbe. alla tre blev wannabe återvinnare... det var en anka på och under stog det Wannabe ! sen gick vi runt lite till och anna köpte lite dricka men jag och nora var inte törstiga. lite längre bort fanns det en massa poliser, brandmänn och några militärer. från polisen så fick vi göra ett till "test" och sen fick vi en klubba och en pinn där det står "När jag blir stor ska jag bli Polis!"  från brandmännen fick vi en pinn där det står "stockholms brandförsvar UNG 08".
när kl. var halv sju så hade vi bestämt mötesplats me noras mamma som sedan sjuttsade hem oss. eller jag stannade och åt hos nora. lax me saffransås på och potatis, suupergott! :D
sen satt vi lite vid datan och sedan stack vi ut. vi skulle hämta lite filmer men först gick vi förbi noras granne Hanna och hon hängde me oss. när vi hade hämtat filmerna som var avsnitt av VÄNNER så gick vi till en park och snackade lite... ;p och just det, hanna och nora köpte oxå en glass, hahha (a) sen gick vi hem till nora och kollade på lite VÄNNER avsnitt, men sen skulle jag hem.. det var en jätteruulig dag :) hoppas att ni njöt ;D men vi ses <3
/mickan

  

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback