RSS 2.0

vart ska jag praoa??

Vecka 15 är det dags att ge sig ut på prao igen och eftersom förra praoen var rätt trist tänkte jag göra det extra roligt den här gången. Jag ska nämligen till............ SPANIEN! Där ska jag praoa på ett apotek som man ser när man går ut ur porten, alltså väldigt super nära. Resten av varje dag blir som en semester. Träffa släkten o kompisarna, sola, shoppa i varma vädret. Hörde senast igår att det var 20+ runt 21.00. Det är 3 veckor kvar så varmare ska det bli! Jag flyger även dit ensam - extra spännande. Xx xX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen!

Jo det är ju det jag försökt ändra men allt blir tex svart... lite skumt..



Men tack för hjälpen iaf, ska försöka klura på det här. :)



ta hand om dig

2010-03-23 @ 06:59:03
URL:
Postat av: INA

OMG!!! E AVIS!!!! :O:O:O:O:O

2010-03-23 @ 21:13:10

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback