RSS 2.0

hej då, bye, adios

Nu slutar jag blogga helt. Jag skulle säga hejdå och här kommer det. Hej då och tack för mig. Det har varit roligt och lärorikt att blogga i 2 år nu. Jag har kvar bloggen för att bläddra tillbaka i arkiven om jag behöver så att inte allt bara går till miste. Så tack alla som har läst och kommenterat!
PUSS

Ya no voy a escribir mas en el blog. Asi que Adios y gracias por leer lo! Era muy divertido escribir aqui estos 2 años pero tengo que preocupar me mas del cole ya que comienzo el noveno.
BESOS

Kommentarer
Postat av: Filippa

var med i min tävling på bloggen och vinn en länk i 2 veckor och 2 bildlänkar i 5 inlägg!! + att får du ta del av mina 100-tals läsare! :D

du bara måste vara med :D

2010-12-22 @ 09:46:15
URL:
Postat av: Filippa

var med i min tävling på bloggen och vinn en länk i 2 veckor och 2 bildlänkar i 5 inlägg!! + att får du ta del av mina 100-tals läsare! :D

du bara måste vara med :D

2010-12-22 @ 09:46:17
URL:
Postat av: Edurneephesee

ubrania dla dzieci

2012-09-04 @ 14:47:18

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback