RSS 2.0

i work my ass off!

Har suttit med fysikboken ända upp till öronen hela eftermiddagen. För att inte säga ännu längre med matteboken! Tror jag kan aaaallt om optik nu. Känns som om min hjärna kommer explodera i vilken sekund som helst, man kan helt enkelt inte lära sig mer. Jag har också hunnit med att gå på ungdomsfysen som var jä*la jobbig men man får finfinaa kropp! hihih, thats the secret.
Imorgon är det Majbrasa men även bästa KATARINAS födelsedag!! Vi ska åka in till stan och fira henne på en resturang och sen tillbaka till bb och kolla på brasan. Jag sover hos min söta granne Hanna eftersom mamma och pappa har party party hemma! haha bf (barnfritt). Mamma fyllde nämligen 40 och pappa 44 nyligen.
Godnight fffellas!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback