RSS 2.0

första dan på jobbet


waynes coffees snygga outfit?
Första dagen av fyra avklarad! Wayne´s coffee var inte så farligt som jag trodde, faktist väldigt nice. Vet ni vad vi fick göra? :D diska.. -.- nej men vi fick faktist göra mkt mer! diska, torka borden, bära in brickor o mat, lämna backar nånstans utomhus (iskallt), skära tomat o gurka, lämna/ta beställningar så det var fullt ös. Det var mkt mer, vi skulle kolla så att allt var på sin plats och sånt och att inget tog slut också men det orkar jag inte ta upp även fast jag gjorde det nu. ååh, jag är lite virrig idag. Ni får veta varför i nästa inlägg för annars blir dethär för långt.
puss

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback