RSS 2.0

headern..

tjoo brääh

jag håller på att fixa med min header som ni ser. den ska inte se ut såhär. om man går in på kommentarer och kollar på headern så är den rätt. så fort jag får lite tid över så ska jag fixa det, iaf försöka! (a)

fortsätt kolla vidare i min blogg ! det uppskattar jag jättemkt !

idag ska min syrra tävla i konståkning och jag ska förstås åka och titta då. hoppas hoppas hoppas att det går bra. det säger jag ikväll eller imorron. jag tänkte shoppa lite senare kankse. ni får se sen :)
men nu ska jag duscha. vi sees ! <3
/mickan™

Kommentarer
Postat av: nura

ååh vad fin den är , super :) ♥

2008-10-20 @ 07:27:48
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback