RSS 2.0

ppillan sen fjidas

helluu ! idag var jag me pernilla (ppillan@) <3 vi gick en lite promenad till badberget och träffade kenneth och theodore (kesse@ & polishtime@) vi satt där och chillade lite tills klockan närmade sej 14. då drog vi hem till mej för att jag skulle äta (a) hon väntade uppe och var inne på pea (tror jag) . sen kollade vi lite på gamla minnen <3 och när klockan blev 16 så skulle hon bort på middag :/ då drog jag m. mamma, syrran och mormor OCH frida (fjidas@) till täby, jag skulle köpa skor men det blev inte så för att de stängde ;( istället köppte jag jättesnygga byxor på bikbok. seees <3
pussar /mickan


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback