RSS 2.0

förkyld och skräckslagen !

igår kväll hade jag lite feber och ont i huvudet. idag va jag i skolan, men ingen feber :) lite snuvig och ganska hes men det var soft dag så det va lungt. det ända vi gjorde idag va att kolla på en skräckis och äta fika hihi. filmen hette På andra sidan. superläskig men jag rekomenderar den. det va rätt bra !
 vi slutade ett och sen stack jag, linnea och elin hem till mej ;) vi tog lite fika (igen) och satt lite vid datan. vi kollade på lite filmer sen jag va liten , hiihi piinsamt ! efter det så gick vi ut med Sigge. elins hund <3 vi tog lite oboy hos elin efter en promenad och sedan kollade vi på björn gustavsson dvd:n. hahha han är så bra ! nu ska jag göra mej en liten kvälls-te. love
/mickan

 
en bild på när jannica jular <3

så mkt oboy tar linnéa ! <3

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback