RSS 2.0

Vet inte vad jag ska göra

Ska jag börja blogga igen? Nja, jag vet inte.. Jag vet inte hur jag ska få upp suget igen. Det kommer bara tillsammans med er, läsare. Just nu ligger jag på 2-4 läsare om dagen, vilket är helt otroligt när man tänker på att jag inte har bloggat på mer än ett år? Det är väl sånna som "råkar" klicka sig in av misstag, men som surfar vidare så fort de ser inlägget nedan. Jag skulle iallafall gjort så. För det finns inte så mycket att se här, inte än. Jag kanske, kanske, KANSKE gör om bloggen och startar på nytt. Lite som en hemlis tills det är klar. Ni som läser detta har jag såklart spoilat allt för, men ni blir kanske samtidigt taggade?
Aa, jag kanske ger det ett försök. Bara ett till.

Kommentarer
Postat av: Mrblogg

har du pojkvän? han måste va väldigt lycklig med att ha en sån fantastisk tjej som du! <3

2012-08-21 @ 22:05:57
Postat av: Anonym

2012-08-21 @ 22:07:35

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback