RSS 2.0

fysträning

Har haft fysträning idag och vi skulle springa i 30 minuter så långt vi kom, inte så jobbigt när man har laddat upp med en banan! Sen blev det lite situps, armhävningar och plankan... det var mindre kul. MEN det har gått bra i skolan, en redovisning och en pjäs - woho!
"Redovisningen är ganska lång men man hör när den är slut..." Sa en kille. Och jaa när den är slut blir det väl tyst eller nåt? hahah
Nu ska jag duscha av mig och sen dyka ner i min fantastiskt braiga bok "Bara inte du".
NIGHT
tagen och redigerad av mig, på bilden: syster

Kommentarer
Postat av: Sissi

fin bild! <3



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt smycke eller naglar!

2010-05-28 @ 13:22:04
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback