RSS 2.0

london #2







1:a påväg till Oxford street  2:a Hyde Park  3:dje & 4:de påväg till Picadilly Circus  5:te & 6:te Picadilly Circus.
Har ni märkt att på de flesta bilderna syns en röd dubbeldeckare? Det är för att det kryllade av sånna i London. Vart man än vände och vred sej såg man en röd buss eller en black cab (taxin på 3:dje bilden). Ni ser hur bra väder det var på 1:a och 2:a bilden! Stråålande sol hehe :)

Imorron fyller syrran år så vi ska gratta henne på morgon och eftermiddag, kanske blir något senare också men när jag har tid lägger jag upp bilder från madame tussauds.
ByE

OBS! Inga bilder är tagna med systemkameran eftersom den är sönder men jag lägger den under den kategorin iallafall ;)

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback