RSS 2.0

sommarlov

Äntligen sommarlov! Åh vad jag har längtat och längtat. Nu behöver bara alla moln försvinna så blir det garanterat bästa sommaren!
Planer då? Jag ska för det mesta vara hemma. Till Stockholmsveckan åker jag ner till Gotland med elin och frida som självklart blir höjdpunkten :D Sen är det planer på att åka upp till Emelies land och åka förbi alla moppepojkar vid kjosken med fyrhjulingen hahah! Mitt landställe ligger precis bredvid så vi får slagga där några nätter också, FF hihih. Mormor och morfar kommer förbi 2 veckor och i augusti kommer Nacho och Nuria till Sverige, det ska bli skiiiiitkul för det är första gången för Nuria.
Idag har jag köpt en riktigt snygg väska på Åhlens som det kommer bild på snart.
kisses

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback