RSS 2.0

beyond retro

För det första: Tack för lånet Tove!
För det andra: Här vet ni vad jag menar.


rosa skitsöt kofta lånade av Tove från Beyond Retro, linne från bikbok, tights från marknad i spanien, armband från gina, converse

Looove it! Visst var koftan söt? Uuh så surt att den bara finns i ett exemplar, om inte någon gamling sitter hemma med en eftersom den är från vintage. Om det gör det, hör av er till mej!
Jag har blivit klar med min kriminaldeckare som ska lämnas in imorron. Handlar om en 15-årig tjej som blir puttad framför ett tåg, ruggigt..
Jag letar prao som en galning, HJÄLP MEJ! Någon som vet något schysst ställe att praoa på? I like fashion u know

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Superfin blogg!

2010-01-27 @ 18:22:52
URL:
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket <3



snygg outfit!

2010-01-27 @ 18:40:38
URL:
Postat av: Uma

sv: TACK! :D

2010-01-27 @ 18:54:05
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback