RSS 2.0

prao- dag 5 (sista)

Idag är det sista dagen på min prao här på pappas jobb som IT brud hehe! Om fem minuter ska vi gå o käka lunch på lite finare ställe eftersom det är fredag. Ikväll ska jag sova hos Sara med Emelie och Josefine, ska bli askul :) Och imorgon drar jag till LONDOOON. fan vad jag ska shoppa!! Avensjuka? Jag förstår er...
För att ni ska bli lite gladare ska ni veta att jag kommer bokstavligen BOMBA bloggen med bilder!

Något coolt ställe/affär i London som ni rekomenderar eller bara nåt jag måste köpa? tell me :)

Kommentarer
Postat av: hemlig :O

något du måste köpa är massa kläader till Jannica mohahahah!

2010-02-26 @ 12:48:59

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback