RSS 2.0

prao- dag 4

Ska snart käka lunch i "skyskrapan" hehe. Nej men ett otroligt högt hus iaf. Jag har kollat på mobiler till mej själv och funderar på att chacka Sony Ericsson Satio. Ska gå ner och prova den i affären efter lunch för den ser väldigt stor ut och det är ett stort minus enligt mej! Det ska ju komma mindre och mindre telefoner och så kommer det bara större. Jag stör mej på det, snart ska vi väl gå runt och bära på mobiler som är lika stora som teveapparater antar jag för att få den bästa upplösningen på filmerna.
Nej, skärp er mobiltillverkare!


Kommentarer
Postat av: jeennie:)

Jag har den och den äger!;)

2010-02-25 @ 17:30:53
Postat av: mickan

har du ? jag trodde du hade Aino hehe :) Så bra då, då vet jag :D <3

2010-02-25 @ 17:44:51
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback