RSS 2.0

hallå där kött o blåbär

Har kollat igenom massa bloggar och tänkte ta mej lite tid åt att skriva i min egen! Skolan har gått braa, vi hade två prov förra veckan som ni vet och jag fick tillbaka ett igår med ett MVG som betyg. 85 av 85 på franska *mkt stolt*. Blev klar med min tröja som jag jobbat med på syslöjden och ni ser ju resultatet här nedan! Det är värt att kämpa för nåt man vill uppnå :)



Har ni förresten sett den tröjan här nere som mamma köpte till mej för ett tag sen? Det är från REAn på weekday och kostade endast 50 kr (!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Matilda

DIN TRÖJA BLEV SÅ HIMLA SNYGG MICKIPICKI! :)<33

2010-02-17 @ 21:31:43
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback