RSS 2.0

dagens händelse

Idag inträffade nog världens jobbigaste sak! En pytteliten sak som var hur jobbig som helst! Vi tar det från början... När jag ska öppna mitt skåp i skolan brukar jag alltid lägga upp mina mappar och annat på skåpet medan jag hämtar annat. Ibland händer det att jag glömmer att lägga ner sakerna i skåpet igen så folk har kommit och lämnat massa mappar och saker till mej förr. Idag då, jag gick hem med elin och halvvägs upptäckte jag att jag inte hade min mobil på mej. Självklart hade jag glömt den uppe på skåpet! Jag gick tillbaka heeela vägen till skolan och några jag mötte på vägen bah "du har glömt din mobil!". En lärare hade tagit den och lagt den i lärarrummet så det var inte så svårt att få tillbaka den. När jag hade tagit min mobil och började gå hemåt igen ringde syrran när jag var halvvägs igen. "Kan inte du komma och möta mej så att jag inte behöver gå själv?" Snäll som jag är gick jag tillbaka, hämtade henne och gick hem. Fatta hur långt jag har gått!!?? Säkert flera kilometer. Bra motion och dålig kondis tänker nog vissa nu, jag säger bra sätt att få träningsverk i benen och ont i axel av väskan, och jag har INTE dålig kondis...!! Ibland är jag bara för snäll.

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback