RSS 2.0

75%

Tänker ni på samma sak som jag när ni ser den här bilden? SOMMAR! Eller tänker ni på nåt annat...?
Vi var på två museum med klassen idag och sen stannade jag och Elin i stan för en shoppingrunda, haha ovanligt! När man redan är inne i stan, varför inte stanna när man har hela dagen framför sej?
T-shirt store har fått in riktigt snygga tishor men de är så dyra :( Thats the problem med allt fint här i världen. På Weekday hade de iallafall fetrea. På nästan alla secondhand hade de 75% och på de flesta byxor med! Det blev alltså 100, 50 och 20 kr/st. för rubbet, naaajs!!
Nu ska jag och min bak ta oss ner för trappan och slå på tv:n,
hare najs

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback