RSS 2.0

yesterday´s prao

Igâr var jag pâ tvâ olika apotek och jobbade. Pâ morgonen fick jag stâ i kassan och göra en egen handkräm. Blev riktigt bra faktiskt! Sen tillbaka till vanliga praoen. Fick fyra krämer och en BrunUtanSol av Vir. Jag verkligen njuter av denna prao. Bästa hittills. Har praoat pâ Waynes Coffee, Pappas IT jobb och nu här i spanien pâ ett apotek.
Hörde nyss att alla plan till Sverige och nâgra till länder i Europa är inställda pâ grund av att vulkanen i Island typ släpper ut farliga gaser eller vad det var och att det inte är klart förens till söndag! Jag âker hem pâ mândag och jag hoppas med hela mitt hjärta att mâlnet ligger kvar ett tag till sâ att jag slipper âka hem än. Bara det fina vädret kommer tillbaka stannar jag gärna en vecka till. Ska snart tillbaka till praoen..
adioos


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback