RSS 2.0

Svar

vilket är ditt favoritplagg? Just nu är jag såld på min nya vita klänning! Annars diggar jag min gråa kofta riktigt mycket.
hur brukar du ha ditt hår? Mest utsläppt och mittbena, annars uppe i tofs, bulle eller mitt nya spänne :)
hur längesen var det du klippte dig och hur håller det sig utan att slitas? Allas hår slits så småningom men man har ju ändå sina trix. Jag bukar ta värmespray innan jag blåser håret, inte platta så ofta och använder bara schampoo och balsam, inga hårinpackningar eller annat grejs. Mer medel i håret sliter bara mer enligt mig. Jag klippte mig senast i vintras och kommer inte klippa mig förens efter sommarlovet! Minst!
vem/vilka får dig alltid att le när du är ledsen? Alla mina nära och kära såklart :) Speciellt kompisarna.
vem/vilka kan du vara dig själv med? Familj och vänner, de jag känner bäst helt enkelt.
vilka är dina bästa vänner? Jag har många bra vänner och älskar de alla lika mycket, men det finns några som jag är mer med, elin o frida.
hur är du som person? jag är väl glad, snäll, rolig, påhittig och lycklig för att inte skryta ännu mer.
visst är den där jannica cool?! Jaaa absolut coolaste personen på jorden! Hehe
hur snygg är din lillasyrra på en skala 1-10? Hahaha Annika då! Du är 9 så är jag 10.. såklart -.-
hur lång är du? Jag är 156 cm över havet.
hur mycket väger du? 41 kg.
vad har du för bantningstips? Jag tycker inte att man ska banta! Om man inte är nöjd med sin vikt ska man istället äta rätt (alltså inte snabbmat, för mkt godis o bakelser etc.) och röra på sig. Då kan jag lova att fläsket försvinner snabbast! Om man bantar mår man bara sämre och blir trött o seg. Äta bör man annars dör man, men kanske i mindre portioner. Jag har inga problem och äter så mycket jag orkar, istället rör jag på mig 4 ggr i veckan.
vart brukar du köpa dina kläder? Svår fråga! Weekday, Monki, AA, Gina, H&M, BikBok, Zara, Mango, Salt etc etc.
har du en pojkvän? Jag lever singellivet och jag njuter!
hur får du dina bilder att se sådär "gamla" ut? Jag använder mig av ett program som heter Photoscape. Gratis att ladda ner.
bästa frukt? Helt klart jordgubbar, hallon och blåbär!
hur sover du? Haha vad är det för fråga? Brukar lägga mig på vänster sida och sen brukar jag oftast rulla över på mage... riktigt vackert.
vilka artister var dina favoriter när du var liten? Jag älskade Britney Spears, Shakira och Avril Lavigne.
vilka program har du använt för att göra din header? mycket fin! Tack! Jag har använt Photoscape och Photoshop.

Kommentarer
Postat av: maria

sv: åh tack! allt bra med dig? :)

2010-04-08 @ 02:26:49
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback