RSS 2.0

mitt lilla huvud funkar då sådär

Igår var jag i stan med elin och sedan på bio med farhiya, elin och fadumo. Vi såg Farsan, väldigt rolig haha. Han Fares är så skön! Min idol från och med nu. Sen stack jag hem till elin och målade naglarna, drack påskmust och you know.. girlstuff. Därför hann jag inte blogga igår.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag glömde nämligen min mobil hos elin igår (hur f*n kan jag glömma den!?) så jag kan inte ta kontakt med någon förens jag har hämtat den. Mitt hjärta säger att jag ska springa dit nu men min rumpa säger att jag ska stanna kvar. Jag får väl lyda båda lite grann. Alltså hämtar jag den SNART - vad det nu betyder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

fin blogg :)

allt bra? :D

2010-04-06 @ 12:42:29
URL:
Postat av: maria

fin blogg!

2010-04-06 @ 13:43:02
URL:
Postat av: nefya

Ni gick på filmen utan mig vaa?? :'(

2010-04-06 @ 16:40:02
Postat av: Bästa emmi<3

jag har messat och messat men inget svar! ;p

2010-04-06 @ 19:46:39
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback