RSS 2.0

Framme!

Nu har jag kommit fram till Spanien. Här är det 20 grader och sol. Var och tittade pâ praoplatsen imorse och snackade lite med de, väldigt trevliga unga tjejer. Sen kolla jag affärer med mormor och gick ute i solen, köpte tvâ halsband för 40 kr :) Ikväll ska jag ut och äta middag med morbror och hans flickvän och sen drar vi ut en sväng lite vartsomhelst tror jag :P Kanske in pâ nân bar eller nât, vi fâr se. Skriver imorron, ha en kickass fredag!! - jag ska!


fantastisk dag här i spanien firas sâklart med nyköpta jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan inte du lägga upp bilderna på din blogg?!

2010-04-09 @ 16:29:59
URL:
Postat av: cecilia

ååååh usch! Låter ju heeeeelt underbart!



fin ring du har på headern (: riktigt tjusig blogg måste jag säga!

2010-04-09 @ 16:38:47
URL:
Postat av: Bella

ohh jordgubbar :D

2010-04-09 @ 18:47:55
URL:
Postat av: Matilda

MIKAELA SLUTA SUKTA MIG, JAG TROR JAG DÖR AV AVUNDSJUKA! <333

MISS YOU!

2010-04-09 @ 22:40:22
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback