RSS 2.0

combination

spetstights från spanien, vitt fodral/klänning från bikbok, svart hoodie från gina (NY), jeansjacka från mango, armband och örhängen från spanien.
leggings med detaljer från lindex, vitt linne från weekday, svart hoodie från gina (NY), jeansjacka från mango, armband från spanien/mint/kappahl/glitter, roling stones halsband från spanien, väska från accent.
Sommar sommar sommar!!! Uuuh I love this! Nu ska jag ta mig en bit kladdkaka och sen träna. Och jag gillar min svarta nya hoodie från gina, mycket! Hade två långa lektioner idag, mycket jobbigt... 2 timmar NO och 2 timmar SO. Jag ska försöka skriva ikväll, måste b l a läsa bok, göra matteläxa och läsa NO grej. We´ll see!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback