RSS 2.0

anonym

Den innehâller 30 tabletter. 1/dag i en mânad. Hon sa att man ser skillnad och att det blir naturligt. Det kommer inte skada dig pâ nâgot sätt och de är helt felfria sâ du kommer inte fâ kroppsliga skador eller nât liknande... Man kan ta de en mânad innan du solar ute, under perioden du solar eller efter. Kostar 185 kr (sa fel förut). Det finns ett par andra som har solskyddsfaktor i sig sâ att du inte bränner dig sâ lätt men jag tycker de andra verkar bättre. Alltsâ du kommer inte bränna dig av tabletterna hehe. Hon jag snacka med har provat och säger att de funkar jättebra. Kontakta mig pâ facebook eller nât sâ berättar jag mer!!

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback