RSS 2.0

cubizk

La nyss ett assnyggt pussel :) HA-HA


leggings, lång tisha åhlens, armband spanien, ring hm

Står ett stort glas vatten bredvid mig och jag skulle precis dricka när jag såg att det låg en död bananfluga flytandes på ytan! USCH FY BLÄ. Dricker aldrig ur det vattnet mer. Den kan ha spytt eller kissat eller vadsomhelst innan den drunkna... förlåt alla känsliga läsare!
Imorron ska klassen till Tekniska muséet. Vi får väl se hur vi uppför oss där.. haha.
Nej nu ska jag kolla runt lite på önskade kläder på internet. Det är trots allt inte så långt kvar till my birthday :D wiiho!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis, du kom på delad första plats i veckans blogg! :)

2009-09-14 @ 22:59:01
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback