RSS 2.0

bite me

Kylan har grabbat tag i hösten och bitit sig fast på och i mej. Cyklade iväg och hämtade syrran nyss och heeerregud vad det är kallt! (!!!!!!!!!) Det var som om min tunga precis skulle frysa till is och mitt hår stelna av frost. SHIT säger jag bara. ushush längtar redan till nästa sommar.
Vet inte varför jag inte gillar vintern. Gillar den inte alls överhuvudtaget. Tycker bara den är obehaglig när man tänker på folk som sitter på andra sidan jorden och har det varm och skönt dygnet runt, jag som är kallblodig också. När jag blir stor ska jag flytta till ett varmt land med sol 24/7 ! Längtar redan till 100% på sommaren 10. (konstigt att säga sommaren 10 och inte 0 någonting..)
Soffan och filten med Idol på högsta volym - here I come!

Kommentarer
Postat av: anna

det är bara vissa djur som kan vara varm och kallblodiga. En människa kan inte det.

2009-09-30 @ 22:08:06
Postat av: mickan

vf säger alla att de är varmblodiga då ? vf är vissa personer varmare än andra? vf fryser jag jämt dåå? :)

2009-10-01 @ 19:03:48
URL:
Postat av: anna

sök själv på google, det där är jag 100 % säker på :) Vissa har mindre underhudsfett och dom fryser mycket enklare så det beror nog på det.

2009-10-01 @ 19:42:24
Postat av: Julia tb

Jag håller med om att det är kallt, nu mäks det att hösten är här;)

Allt bra annars? ha en fortsatt underbar lördag! Många kramar<3

2009-10-03 @ 17:02:28
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback