RSS 2.0

alottodo


pic: by me

Kvällen hos Hanna va great! Vi åt godis *host*.. vi som skulle va nyttiga. Menmen det går nt att hålla sej borta när det står framför sej och skriker på att bli uppätet. Favoritgodiset i färg där!
Idag har det hänt mkt! Vi har haft loppis på gatan och fick ihop en del faktist. Syrran och jag fick dela på pengarna så vi får se vad jag chackar för de. Nu sitter jag här alldeles blå om händerna av blåbär som inte går att tvätta bort -.-
Har precis solat mitt lilla hemmasolarium för att hålla borta min blekhet. Nej nu ska jag plugga och sen i sängs,
laaaaaater


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 14:30:14
URL:
Postat av: J U L I A

cool bild! nu blev jag riktigt sugen på godis, haha;D

2009-09-07 @ 20:15:42
URL:
Postat av: melissa

åååh godis <3

2009-09-07 @ 20:23:59
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback