RSS 2.0

mixtape


Klicka på kasettbandet för att höra en skön låt! (väldigt gammal men fortfarande en av de bästa)
Har precis kommit hem från träningen efter en lååång skoldag. Vi slutade 15.20 (!) som är vår längsta lektion. Men nästa termin är det bye bye till den timmen. Skönt! Ikväll kilar jag iväg till Elin och Frida där Jennie också kommer chilla. Sorry för dålig uppdatering men ge mej jättegärna tips på vad ni vill att jag ska skriva om för jag har lite brist på det just nu.
Btw: Imorgon ska jag vara hjälptränare från 10.00 till 14.00. 4 timmar för småbarn runt 7 år. Vi får väl se hur jag hanterar det...


Kommentarer
Postat av: b & v

NU HAR ÄVEN APIECEOFSISTERS HAKAT PÅ TRENDEN MED LÄPPINGREPP!

Kika in på vår blogg vad du tycker om våra nya läppar. Hot or not?

(Men please, säg inte att vi härmar Kissie och Amir, för tro oss det gör vi inte...!)

HTTP://APIECEOFSISTERS.SE

2009-10-10 @ 17:53:44
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback