RSS 2.0

gossipgirl



glansiga leggings h&m, 3/4 linne mango, linne bikbok, kofta bikbok

Tjena! Jag sitter och tittar på Gossip Girl och ska göra lite mellis nu. Blir väl en macka som vanligt och en liten kaka som jag såg fanns, hihi (a)
För tre dagar sen var det ju Blog Awards och min favorit Lisaplace blev årets fashionista, grattis!

Det blir dålig kvaliteé på bilderna plus att de blir jättefula pågrund av att jag inte fått igång några mappar eller överfört de gamla bilderna till den här datorn. Men jag försöker göra de så snygga som möjligt med hjälp av lite photoscape. Bilderna är tagna med min webbcam och de blir ännu sämre om man tar i sånt här dåligt ljus. Ska försöka få igång allt snabbt, kisses


Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback