RSS 2.0

dagens



HELA OUTFITEN FRÅN H&M (!!!) leggings, tröja, halsband och mössa. Utom random armband, bland annat spanien och glitter.

Vi fick tillbaka våra första prov idag från SO:n och man kan väl säga att jag är hyffsat nöjd! Vi hade även franska-prov som vi får tillbaka nästa vecka.
Annars då... jag mår toppen och skönt att veta att det bara är 5 dagar kvar tills jag blir fjortis (ett uttryck som aldrig kommer att hända). Vi får väl se vad jag får - suprise suprise! Oh vad jag längtar.
Jag ska inte föra över min längtan på er men jag tror att alla i hela världen längtar efter någonting, alltid! Vad längtar ni efter ?

Kommentarer

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback