RSS 2.0

cosy

svart stor tjocktröja-gina tricot, rosett hårspänne + ring + glansiga leggings- h&m
Jag måste verkligen bättra mej på att ta snyggare bilder på dagens outfit. Alltid samma bakgrund - min persienn eller affischväggen.
Imorgon väntar en chill dag. Vi börjar 8.30 med någon nutidsorientering och slutar 12.35 med idrott. Hem tar jag med mej Matilda och kanske två andra tjejer som fortfarande är oklart. Vi får väl se vad vi hittar på för bus! Haha hihi haha hoo love me hate me.... jaa ni vet Britta Spjut låten :) (ingen aning varför jag kom in på den)
Nu ska jag ta och plugga till franska provet på onsdag och sätta på Empire of the sun - igen!

Kommentarer
Postat av: naomi

fina bilder :)

2009-10-06 @ 22:02:05
URL:
Postat av: naomi

fin saker :)

2009-10-06 @ 22:02:48
URL:
Postat av: Maggie

Åå den där koftan är jätte skön, syster har en sån ;)

Ha det bäst

2009-10-07 @ 13:46:28
URL:

här skriver du en kommentar:

Namn/smeknamn:
Kom ihåg mig?

vad tycker du om min blogg?: (publiceras ej)

Din blogg (om du har):

Själva kommentaren:

Trackback